photo
OBRAZOVANJE 28/02/2022
Obrazovanje u Hrvatskoj danas
U današnje vrijeme učenici iskazuju nezadovoljstvo prema obrazovnom sustavu naše države. Zaista, ovakav sustav nije savršen.

Smatram da je za dobro znanje odgovoran i učenik i učitelj. Osobno sam, u svim godinama svog školovanja, naišla na samo par učitelja koji su sa zadovoljstvom svaki dan radili svoj posao i vidjelo se da vole to što rade. Smatram da je za učitelja bitno da ima znanje, zna prenositi to znanje i da sa užitkom radi s djecom. Smatram da bismo u našem obrazovnom sustavu trebali unijeti jednak kriterij ispita i ispitivanja u osnovnoj školi. U svakoj osnovnoj školi učenici rješavaju različite ispite za isto gradivo. Jedan ispit može biti teži od drugog u drukčijoj školi. Time dolazimo do zaključka da netko tko zna više može imati manji prosjek li manje bodove od onoga tko zna manje zbog toga što svaka osnovna škola nema iste ispite i kriterije. Također, smatram da u školi nekada učimo stvari koje možemo saznati putem interneta kad god nam budu trebale te informacije. Često razmišljam koliko vremena potrošim na učenje. Ne računajući ljeto, više vremena potrošim u školi ili doma učeći nego s obitelji. Tijekom pandemije upoznali smo se s nastavom na daljinu. Ja sam tijekom takve nastave preko deset sati znala sjediti i rješavati domaće radove. Čini mi se kao da tada nastavnici nisu znali koliko je vremena potrebno za zadatke koje smo radili. Nastava na daljinu bila je zahtjevna i iscrpljujuća. Smatram da bi u budućnosti za obrazovanje trebali sami odabrati predmete koji će nam trebati u životu ili profesiji.

Smatram da je za dobro znanje odgovoran i učenik i učitelj. Osobno sam, u svim godinama svog školovanja, naišla na samo par učitelja koji su sa zadovoljstvom svaki dan radili svoj posao i vidjelo se da vole to što rade. Smatram da je za učitelja bitno da ima znanje, zna prenositi to znanje i da sa užitkom radi s djecom. Smatram da bismo u našem obrazovnom sustavu trebali unijeti jednak kriterij ispita i ispitivanja u osnovnoj školi. U svakoj osnovnoj školi učenici rješavaju različite ispite za isto gradivo. Jedan ispit može biti teži od drugog u drukčijoj školi. Time dolazimo do zaključka da netko tko zna više može imati manji prosjek li manje bodove od onoga tko zna manje zbog toga što svaka osnovna škola nema iste ispite i kriterije. Također, smatram da u školi nekada učimo stvari koje možemo saznati putem interneta kad god nam budu trebale te informacije. Često razmišljam koliko vremena potrošim na učenje. Ne računajući ljeto, više vremena potrošim u školi ili doma učeći nego s obitelji. Tijekom pandemije upoznali smo se s nastavom na daljinu. Ja sam tijekom takve nastave preko deset sati znala sjediti i rješavati domaće radove. Čini mi se kao da tada nastavnici nisu znali koliko je vremena potrebno za zadatke koje smo radili. Nastava na daljinu bila je zahtjevna i iscrpljujuća. Smatram da bi u budućnosti za obrazovanje trebali sami odabrati predmete koji će nam trebati u životu ili profesiji.